درباره وبلاگ:

آرشیو:

آخرین پستها :

پیوندهای روزانه:

نویسندگان:

ابر برچسبها:

آمار وبلاگ:


Admin Logo themebox

لاغر شدن

نوشته شده توسط:ایمان حیدر
دوشنبه 29 مهر 1387-11:39 ب.ظ


لاغر شدن یك مسئله است و لاغر ماندن و حفظ سلامتی بدن مقوله‌ای دیگر.



در زیر به راهكار‌های ساده‌ای برای لاغر ماندن در عین سلامتی اشاره می‌شود:

- خوردن ماهی های چرب: در برنامه هفتگی تغذیه، جای ماهی‌های چرب را باز كنید تا هم به اندازه كافی امگا 3 به بدنتان برسد و هم لاغر شوید.



- لبنیات: مصرف لبنیات، هم نیاز به كلسیم را رفع می‌كند و هم موجب تناسب اندام می‌شود.



- پرهیز از نمك: نمك فشار خون را افزایش می‌دهد و به تجمع آب در بدن می‌انجامد. پس تا می‌توانید نمك نخورید.



- آجیل: آجیل سرشار از كالری و چربی‌های مورد نیاز برای بدن است. در عین حال احساس سیری طولانی‌تری به وجود می‌آورد. پس خوردن آجیل هم می‌تواند در رژیم لاغری مورد توجه قرار گیرد.



- رنگی شوید: توجه داشته باشید كه هرچه رنگ میوه‌ها و سبزیجات تیره‌تر باشد، خواص آنها هم بیشتر است.



- فیبر بخورید: فیبر، هم حجم معده را پر می كند و هم عملكرد روده را تسریع می‌كند و به همین منظور مصرف آن در رژیم‌های لاغری توصیه می‌شود.



- بعد از ماه رمضان، صبحانه را فراموش نكنید: آن دسته از افرادی كه صبحانه می‌خورند در مقایسه با آنهایی كه صبحانه را فراموش می‌كنند از تناسب اندام بیشتری برخوردار بوده و در طول روز انرژی بیشتری دارند.




نظرات() 
تاریخ آخرین ویرایش:- -

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر